توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی آمریکا ولز در جام جهانی قطر| رویارویی هم‌گروهی‌های ایران

  • کد خبر: ۱۳۵۶۶۹
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
ساعت و تاریخ بازی آمریکا ولز در جام جهانی قطر| رویارویی هم‌گروهی‌های ایران
تیم‌های ملی ولز و آمریکا، هم‌گروهی‌های ایران در جام جهانی دوشنبه شب به مصاف یکدیگر می‌روند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بالاخره انتظار‌ها به پایان رسید و جام جهانی از امشب با برگزاری بازی افتتاحیه بین قطر و اکوادور آغاز می‌شود.

اما در گروه ایران بازی‌ها فردا دوشنبه برگزار می‌شود. به جز بازی ایران و انگلیس، تیم‌های ملی آمریکا و ولز از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهندرفت.

ولز با گرت بیل به دنبال یک سورپرایز بزرگ برای فوتبال‌دوستان در جهان است و در آن سو آمریکا نیز با ستارگانی که در اختیار دارد، رقیبی سرسخت برای ایران در راه صعود از مرحله گروهی است.

پالیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی که سابقه بازی در دورتموند را هم دارد، بهترین بازیکن آمریکاست، اما ستارگان تیم برهالتر بیش از ۱ نفر هستند. سرجینیو دست که فصل قبل در بارسا حضور داشت، این فصل در آث میلان توپ می‌زند و یکی از بازیکنان اصلی آمریکاست.

درآن سو ولز با رابرت پیج، متکی به بیل است، اما ستارگانی همچون وارد، گلر تیم لستر، جیمز، بازیکن جوان فعلی لیدز و سابق منچستریونایتد نیز در تیم ولز هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->